TENNE%20by%20Taam%20Vatzeva
loader

שאלות ותשובות:

  1. איך מבצעים הזמנה באתר?
    הוסיפו את הפריט הראשון לסל הקניות ובחרו מיד לאחר מכן את סוג ההזמנה –
    "מהיום למחר" או לחילופין "לסוף שבוע" (בחגים ומועדים יהיו אופציות נוספות),
    לאחר הבחירה – בחרו את שיטת האספקה – משלוח או איסוף עצמי ומלאו את הפרטים האישיים הרלוונטים.
    את הבחירה של סוג ההזמנה יש לבצע מיד לאחר הוספת הפריט הראשון, אחרת לא ניתן יהיה להשלים את ההזמנה.
  2. מתי אפשר להזמין ולקבל את המשלוח?
    הזמנות מהיום למחר – ניתן להזמין בימים שבת עד רביעי. המשלוח יסופק עד 14:00 למחרת.
    הזמנות לסוף השבוע – ניתן להזמין עד יום חמישי בשעה 16:00. המשלוח יגיע ביום שישי עד השעה 14:00.
  3. מה הם אזורי השילוח?
    זכרון יעקב עד ראשון לציון.
    ניתן לבדוק האם אנו מגיעים עם משלוח לעיר שלך בקישור הזה.
  4. מהי עלות המשלוח?
    35 ש"ח | בכל קנייה מעל 500₪ המשלוח ללא עלות.
  5. ניתן לבצע הזמנות באיסוף עצמי?
    כן, באמצע השבוע ניתן לאסוף את ההזמנה מחנות המעדנייה ברעננה ובימים חמישי ושישי ניתן לאסוף הזמנות מ-2 החנויות – רעננה ועמק חפר.
  6. יש מינימום הזמנה?
    יש מינימום הזמנה רק בהזמנות משלוח "מהיום למחר", על סך 250₪,
    בשאר ההזמנות לסופי השבוע ולחגים אין מינימום הזמנה.
  7. ניתן לעשות שינויים בהזמנה?
    בהזמנות מהיום למחר – ניתן ליצור קשר טלפונית/ צ'אט/ מייל ביום שבוצעה ההזמנה ולבצע שינויים עד סוף יום העבודה.
    בהזמנות לסוף השבוע – יש להיכנס לאזור האישי באתר ולערוך את ההזמנה תחת העמוד "ההזמנות שלי" עד יום חמישי בשעה 16:00.
  8. האם אפשר לבטל את ההזמנה?
    בהזמנות מהיום למחר – טלפון/צ'אט/מייל ביום שבוצעה ההזמנה.
    בהזמנות לסוף שבוע – באיזור האישי ניתן לבטל את ההזמנה (ניתן לבטל עד יום חמישי בשעה 16:00).
  9. האם פרטי האשראי נשמרים באתר?
    לא.
  10. איך נכנסים לאיזור האישי?
    לוחצים על האייקון של האיש הקטן בתפריט, מזינים את מס' הפלאפון שלכם ומקבלים קוד כניסה בהודעת SMS. הזינו את הקוד ותכנסו לאיזור האישי שלכם בנוחות רבה.
  11. לא קיבלתי אישור הזמנה, מה לעשות?
    אישור ההזמנה נשלח באופן אוטומטי למייל איתו נרשמתם לאתר, במידה ולא קיבלתם – בדקו בדואר זבל/ תיקיית ספאם. אם עדין לא מצאתם אותו – פנו אלינו ב-טלפון/ צ'אט/ דואר אלקטרוני ונשלח לכם אותה בשנית.
  12. איך אני משתמש בנקודות שצברתי?
    בעמוד הצ'ק אאוט תוכלו לבחור "מימוש הנקודות שצברתי" וסך הנקודות שצברתם ינוכו מסכום החשבון במעמד התשלום.
  13. איך אני מוציא חשבונית מס קבלה ע"ש החברה שלי?
    בעמוד הצ'ק אאוט ישנה תיבה, בה תוכלו למלא את שם החברה שלכם והחשבונית תצא על שמה.
  14. איך אני רואה כמה נקודות צברתי עד כה?
    נכנסים למשתמש שלכם באתר, לוחצים על האייקון של האיש הקטן בתפריט ולאחר מכן לוחצים על "חבר מועדון".
  15. האם המעדנייה כשרה?
    כן, תוכלו למצוא את התעודות כשרות שלנו בלינק הזה.
  16. האם ניתן לשלם במזומן?
    לא.
  17. האם צבירת הנקודות ניתנת למימוש גם בחנות הפיזית?
    כן.
  18. האם הנק' שצברתי לאחר קנייה בחנות ניתנות למימוש באתר בעת הזדהות כחבר מועדון?
    כן.
  19. האם ניתן לממש את הנק' בהזמנה מוולט? 
    לא.
  20. האם אפשר לממש את הנק' על כל המוצרים בחנות? 
    כן.
  21. מנות ללא גלוטן – 
    עלולות להכין גלוטן בעקבות סביבת עבודה
X